Tuesday, 3 December 2013

dilema 60 saya....

assalamulaikum

sedar atau x...arini da cukup 60 hari...aniq da 60 hari...cuti bersalin yang 60 hari tu pun habis hari ni...esok dah kena naik keje balik. secara jujurnya hati ni memang malas dah nak pergi kerja..xsampai hati nak tinggalkan aniq yang masih xtahu apa2.



wahai anak....kalaulah awak tau macam mana payah umi nak terima kenyataan, nak tinggalkan awak bagi orang lain jaga sepanjang ketiadaan umi..nanti umi mesti rindu nak dengar aniq nanges..nak dengar aniq menegur...rindu nak pujuk aniq...rindu bau aniq..rindu semuanya...

cinta hati umi...penawar duka umi...umi tersangat sayangkan awak...jangan lupakan umi nanti anak.. :'(




9 comments:

  1. Wah...wah..dah lama akak tak ke sini.. dah jadi umi dah rupanya.. semoga baby sihat n uminya kerja baik2 ye...

    ReplyDelete
  2. alahai.. kalau aisyah pun sedeh jugak. be strong ye aka. InsyaAllah, aisyah doakan ur cute baby jadi anak soleh di dunia n akhirat =)

    ReplyDelete
  3. alololo comelnya aniq. sabar ye kak :D

    ReplyDelete
  4. Kita berblogging balik! Yeay Yeay !

    Entry baru >> I'm Back!

    comelnyaa aniq :D

    ReplyDelete
  5. comel..moga dhia bertabahlah tinggalkan ank yeh..hihi..

    ReplyDelete
  6. gambar atas konvo . tengok entri dah jadi seorang ibu
    momoy dapat rasa bahagia itu
    ecece...pandai je BF pun tarak lagi. huhu

    ReplyDelete