Thursday, 15 January 2015

Bukan sebab hormon

Perkara yang paling payah untuk diakui adalah nk faham kan maCam mana orang yg sepatutnya sayangkan kita sebenarnya bencikan kita...sentap rasanya bila mana kita terpaksa tanya diri kita..kenapa dulu aku buat xboleh....kenapa masa aku buat benda yang sama aku diherdik....Allahhuakbar..betapa aku terluka...
Betapa terderanya perasaan bila mana aku terpaksa membelakangkan kewajipan ku sekadar untuk memenuhi tuntutan orang yg sebenarnya tak pernah pon peduli pasal hidup dan rasa aku....takdir dah menetapkan aku terpaksa hidup dengan orang yg macam ni untuk seumur hidup aku...
Kenapa bila aku buat keputusan....keputusan aku dipersoalkan? Dikesal kesalkan...sedangkan aku xpernah sikitpon persoalkan keputusan mereka..walaupun aku rasa tu keputusan bodoh....
Kenapa? Seorang isteri x berhak ke nk tentukan kemana arah dia..salah ke dia x mahu mengikuti satu2 perjalanan kerana suaminya xdapat turut serta...apa seorang ibu xda hak ke nak kata tidak untuk satu2 pelawaan lantaran terlalu bimbangkan kselamatan bayi yg masih kecil dan khuatirkan keselamatan janin yg masih lemah dlm kandungan...
Allahuakbar...adakah aku menzalami atau sedang dizalimi? Kasihani aku dan anak2 ku Ya Allah....jika aku menzalimi..ampuni aku..dan jika aku terzalimi Kau tunjukkan lah...

1 comment: